Tuesday, June 20, 2006

上帝ㄚ~如何才能討你的喜悅?

標籤:心情故事
最近在工作上面臨一些抉擇,許許多多來自朋友的關心,

主管覺得我常遲到(唉~ 台鐵... 我能怪你嗎?),又常請假,
最近又要請長假, 我想如果我是老闆, 對這種員工也很傷腦筋吧?!
而且對我寫程式的速度不符合主管們的需求, 所以很傷腦筋...

所以我陷在抉擇的困惑之中... 這樣的問題深深的纏繞著我,
該做決定了吧? 上帝,當初是祢帶我到這裡,繼續帶領我吧~

Joanne的主管也期望我們一起過去大陸發展,
看似千載難逢的機會, 但真不知未來該怎麼走下去...

禱告吧~ "神要開道路, 祂要為我們開道路, 並且要帶我們到水深之處~"

2 comments:

Joanne said...

Dear,

No matter what you decide, I'll support you. I love you and all your decisions. I hope we can make things better and let's grory God's name.

Let's pray for our future in these days, I believe God has His lovely plan for us.

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»